Hallo iedereen.

Ik heb jullie beloofd als ik een goed adres had gevonden waar ik een gift namens Stichting Narsari kon doen dat ik jullie op de hoogte zou houden.
Ik ben heb met Finn een trekking gemaakt door Albanië.
Het armste land van Europa.
Geweldig land en wij hebben genoten van al het moois wat het land ons te bieden had.
Onze missie was ook dat wij iets wilde vinden in het bijzonder voor de kinderen zodat de laatste restjes van Stichting Narsari een goede bestemming zou krijgen.
Het is ons gelukt.
De laatste dag hebben wij een kindertehuis bezocht.
Het is van een Nederlandse stichting en 30 jaar geleden op gestart .
Inmiddels uitgegroeid en door hard werken een mooi tehuis voor de kids in Albanië.
Het greep ons gelijk aan en we waren er al snel uit dat dit het ging worden.
Uit het overgebleven potje van Narsari hebben wij de mensen daar gelukkig kunnen maken.
Zeker ook dank aan jullie trouwe sponsors heel er bedankt daar voor.
Een tweede een plek waar wij hebben kunnen helpen.
Nepal en Albanië.
Stichting Albanië Comité
Het tehuis ligt in een bergdorpje in een prachtige omgeving.

Cleaning

Het heeft te lang geduurd maar nu mogen wij eindelijk weer open.

Een moeilijke tijd voor ons we konden de kinderen even niet helpen en wetende dat dit zo nodig is.

Nu is het bijna zover de voorbereidingen zijn begonnen.

Alles grondig desinfecteren zodat we corona proef voor zover mogelijk in Nepal,veilig kunnen beginnen.

Hopelijk kan ik jullie weer snel op de hoogte stellen hoe t gaat met onze kids.

Corona update

Even een update. We missen onze kids vreselijk in deze moeilijke tijd,en dat terwijl ze ons zo hard nodig hebben. We mogen nog steeds niet open,Nepal zit op slot. Te gevaarlijk voor de moeders en de kinderen om het risico te lopen om besmet te raken. Zeker ook omdat het een risicogroep betreft. Deze beelden zouden wij natuurlijk nu liever zien,maar alles voor de gezondheid en de veiligheid voor onze kids. Aan onze inzet zal het niet liggen,als we weer open mogen gaan wij er weer met z,n allen tegen aan. We hopen dat wij jullie snel weer een positief bericht kunnen laten zien. In de tussentijd gaan we voor de veiligheid. Lieve groetjes van ons team.

Corona hulp

Even een update in deze moeilijke tijd.

De opvang hebben wij one hold gezet,we houden het een tijdje dicht.

Te gevaarlijk,te druk op een plaats,en wij willen geen risico nemen,gezondheid op de eerste plaats.Maar dat wil niet zeggen dat wij stil blijven staan ,hulp is altijd nodig.

Oudere in Nepal kunnen niet werken,hebben geen inkomen ,hebben honger en geen geld.Wij doen ons best om een beetje te helpen in deze moeilijke corona tijd.

Beetje liefde en te eten,zo maken wij de mensen een beetje blij.

Corona

Nepal is inmiddels ook getroffen door het Corona virus. Hoewel er nu nog maar weinig besmettingen zijn,heeft de regering al maatregelen genomen. Toeristen worden niet toe gelaten,of ze moeten eerst in quarantaine. Iedereen moet zoveel mogelijk thuis blijven,en scholen zijn gesloten. Zo ook onze day-care,de veiligheid van onze kindje,s en het team s is te belangrijk. Dit alles zodat Nepal zo min mogelijk getroffen word. Ze hebben de middelen niet om een verspreiding van een virus van deze omvang tegen te gaan. De maatregelen gelden voor als nog tot en met 14 April. Tot zover deze update. Samen staan wij sterk.