De gasten van een jubileumfeest

doneerden samen maar liefst 2290,-

Hartelijk dank aan alle gulle gevers.

Wilt u ook geen cadeaus ontvangen maar een goed doel aanwijzen zoals zij deden,dan houdt de stichting zich graag aanbevolen.

Activiteiten 2018

Twee geweldige weekeinden.

Expositie Henny Kramers ,kunstenares beeldhouwster.

Drukke maar waardevolle dagen ,veel nieuwe mensen ontmoet die interesse hebben in het wel en wee van onze stichting.

Dankbaarheid voor Henny en Joop.

Dankzij deze lieverds weer een mooi bedrag voor onze stichting.

Zomer fancy fair.

Babeque.

De Barbeque bij Cafe de Hoop was een groot succes.
Een grote opkomst ,bedankt allemaal voor jullie komst,bijdrage ,en hulp voor onze Day care in Nepal.
Bedankt ook Wilhelmien voor haar enorme inzet ,zonder haar was het nooit zo,n succes geworden.

En bedankt ook van Henny van cafe de hoop,top dat we gebruik mochten maken van jou gezellige locatie,jou gastvrijheid ,inzet ,en gulle gift.
Jij bent een kanjer ,bedankt namens de kids in Nepal,daar deden we het voor.

En nu de opbrengst.

Er is maar liefst 900 euro bij elkaar gebracht ,allemaal dankzij jullie lieve mensen.

Het was een top avond bedankt namens Stichting-Narsari.

Kerst fair 2015.

De kerst fancy-fair is weer voorbij.
Het was weer heel veel werk ,maar dat deden wij met plezier.

We hebben wat hulptroepen ingeschakelt ,en dat was erg gezellig.

Jammer van de opkomst ,al wisten wij dit wel een beetje ,aangezien de cijfers van vorig jaar.

We hebben een geweldige dag gehad ,de mensen die zijn geweest wil ik ook heel hartelijk danken.

De opbrengst is achteraf heel erg mee gevallen.

Henk had al wat opdrachten gekregen voor de fair ,en mijn vriendin Marianne heeft zich na de fair nog ingespannen om kerststukken te verkopen.

Wat heel goed is gelukt ,ze heeft er 5 verkocht ,geweldig toch.

Mede dank aan deze twee kanjers ,en daarom hebben we toch nog 600 euro op gehaald.

Dus al bij al geen slechte Fair , weer een leuk bedrag voor onze opvang in Nepal.

Kerst Fancy-Fair 2014

Afgelopen Zondag 7 December hadden wij weer de jaarlijkse Fancy-Fair voor ons project in Nepal.

Het was weer gezellig druk .

Zoals gewoonlijk had Henk zich weer uitgesloofd om kerstukken te maken voor de verkoop.

Dat viel weer behoorlijk in de smaak.

Mede ook omdat er lieve mensen zijn die spullen doneren voor het maken hiervan.

Onder andere Harry Philips doet hier ieder jaar aan mee ,en doneren spullen uit de winkel die Henk dan weer kan gebruiken.

Harry Philips bedankt hiervoor.

We zijn er altijd weer blij mee.

De Luikse Markt .

Jammer genoeg was de Luikse markt in Keent niet zo’n geweldig succes.

Het was erg klein opgesteld ,we hadden er meer van verwacht.

Toch hebben we nog 100 euro opgehaald,dank aan de mensen die dit mogelijk hebben gemaakt door het doneren van tweedehands kleding.

En we moeten maar denken ieder dubbeltje is er een.

22 Juni 2014 Keent Bruist.

Op 22 juni is er een Luikse markt in Keent.

Parochie in Weert.

Op deze Markt zal ik staan met een kraam tweedehands kleding.

De opbrengst gaat weer naar de kinderen in nepal.